Bokat och betalt

Helt härligt.
Igår när jag kom hem från jobbet så landade jag i soffan. Tog upp datorn, och bokade och betalade en resa. Sådär lite snabbt, spontant gjort. T har velat göra detta länge, och jag har varit sådär lite halvpå. Så han blev till och med förvånad, och...glad.
 
Igår skrev jag om träningsresor och har bokat ett hotell där det finns möjlighet till gruppträning av Sats. Yoga, flex, legsolution, stort gym. Tennisbanor. Allt möjligt för den som inte vill ligga i en solstol hela dagen.
Många kan tycka att...vad fasen skall du träna under semestern. Helt klart. Varför inte. jag har mer tid än annars, jag mår bra av det. Frukosten smakar mycket godare efter ett finfint pass. Semester,träning, god mat, sol och bad, cykelturer, prommenader sådant jag vill syssla med när jag är ledig.
 
Sen att det finns spa på stället är inte helt fel det heller!
 
Jippi.
 
Så.
Nu är det förövrigt påskledigt.
Min favorit högtid. Då man bara kan vara ledig. Inte alls som julen.... som jag faktiskt också gillar rätt mycket nu när jag tänker efter. Men påsken är något annat.
Man kan välja att bara vara. Ingen behöver stressa runt. För att handla julklappar. Eller baka julgodis och laga mat. En skönare och lugnare tid.
Jag skall idag mest lalla på här hemma.
 
Skön dag!
 

Kommentera här: