Helg

Helgen till ända.
En bra helg på många sätt och vis, men som alltid det bästa med helgen är att vara ledig. Spelar ingen roll, vad jag fyller den med, det är bara så skönt med ledighet.
Har varit hemma, har sprungit, gymmat, yogat, instruerat, städat, läst. På lördagskvällen dags, för baluns. Företagargalan, vilket var såklart trevligt. God gala middag, och utdelningar av priser till Kalixbor.
 
Ny vecka, och det här blir en kortvecka. Så skönt med en ledig dag där mitt i.
 
Får se om jag kan ta ut några komptimmar på fredag också, vore skönt. En fin vecka framför mig, med några trevligheter. Såsom. Massage idag efter jobbet. Trevligt vet jag inte, men... bra. Hoppas på att kunna göra underverk. Imorgon tisdag, biobesök med ett gäng människor.
Onsdag valborgsmässoafton. Med grillat till middag, och extra helgkänsla.
 
Kan inte bli annat än bra.
 
Med andra ord, är det vilodag idag.
Börjar jobba tidigt, slutar tidigt.
 
 

Kommentera här: