Onsdagsvila

Igår var det onsdag, den dagen som utsågs som vilodag denna veckan.
Perfekt. Eftersom jag inte alls hann med att träna den dagen. Därav planerar jag sällan in dem, eftersom det kommer dagar då det inte finns möjlighet till det.
Som när jag jobbar en heldag, och har kvällsmöte på jobbet.
Då är jag inte den som har ork att ta mig vidare till gymmet efter 20 på kvällen.
 
Idag är det torsdag, och veckan går fort som bara den.
Jag har ett möte på kommun idag som pickar lite extra på min uppmärksamhet idag. Men, det blir nog bra det minsann.
Idag skall jag också klippa till min kalufs. Den ser förjäklig ut, men det är väl så när en försöker spara ut håret litegrand.
Tråkigt under tiden, och det tar tid, men det blir nog bra ändå i slutändan.
Det blir bra i alla fall, för i helgen är det företagargala och då vill man väl se lite anständig ut.
 
Nåväl.
 
Skall starta den här dagen nu med att lufsa runt lite utomhus. Lite löpning.
 
 
 
 

Kommentera här: