Summerboozt

Imorgon smäller det.
En förmiddag på TC,med träning.
Roliga pass, både inomhus och utomhus! Jag själv kommer inte leda något pass, men planen är att vara där och delta på något pass. Vi får se vilket/vilka.
Kul dag med andra ord. Sist på dagen står err yogapass, som jag vill vara med på. Får se om jag tar mig för.
 
I alla fall.
 
Igår fick jag till ett finfint ryggpass, extra nöjd med det är jag för att steget att ta sig iväg var extra stort. Var inte hemma förrän efter sju på kvällen. Jobbade till 16:30, klippning på det. Sen ut och käka på restaurang, sen handla. Sen hem.
Kände där ett tag för att stanna hemma.
Att ta sig iväg på där ett stort steg.
Därför är jag extra nöjd med gårdagen och passet där. Att sen passet blev tipptopp var inte sämre det.
Klippningen blev också bra. Lite klipp i nacken och det kändes helt klart fräschare.
 
Härligt.
 
Men nu. Är det ju fy sjutton fredag! Blir en promenad här snart.
Trevliga dag.
 

Kommentera här: