Träningsresor

Det här med träningsresor alltså.
Jag vill åka på en. Verkligen. En semester som innefattar den vanliga sol, bad, god mat och upplevelser men också härliga träningsformer, klasser att gå på. Löpturer, och annat.
Jag vill ha något mer, eftersom jag oftast kan bli rastlös av att bara...sola, och bada, gå och titta runt.
 
Då handlar det bara om att få med min andra hälft.
Nåväl.
 
Skärtorsdag idag! Härligt med en sista arbetsdag innan jag tar ledigt! I 4 dagar i alla fall. Alltid något.
Skalla bara ta det lilla lugna. Börjar senare idag så jag hinner med ett gymbesök precis som igår. Igår körde jag axlar, och vågade mig på en ökning där med vikter i axelpress. Kul! Har kommit på mig själv att hittils bara nött på med samma gamla vikter, hela tiden. Fokuset har mer vart att pressa puls i övningar emellan.
 
Kul att ha hittat tillbaka med motivation till gymträningen.
 
Ut på morgonprommenad nu, och podkastlyssnande.

Kommentera här: