Dagen.

Idag.
Torsdag. Min lediga pluggdag. Jag behöver plugga idag, men känner samtidigt att jag behöver en hel massa annat. Jag har även helgen på mig, då jag dessutom kommer vara ensam hemma då min käresta åker bort. Med andra ord jag har mycket tid.
Har ont i magen efter att igår fått för mig att mjukkaka och ost och smör är det ultimatakvällsmålet.
Herregud. Gott är det iallfall. Men, det här med att äta mackor i tid och otid är något jag behöver lägga ner. I alla fall om jag inte vill gå upp några storlekar.
Har aldrig lockas av smör. Men, nu på senaste insett att.. det är jäkligt gott. Inte ens när jag var lite har jag gillat det. Jag minns att jag nästan mådde illa av mycket smör på mackan.
Andra tider verkar det som.
 
Nu skall jag ut och springa.
Sen blir det lite plugg, lite träning och lite sådant. Massage, kolla till om den där bicepssenan sitter som den skall. Jag har samma ont fortfarande.
Ikväll möte på TC.
 
Julklapparna måste också inhandlas klart. Har några kvar bara.
Några få.
Till Majken. Jossan. Robert. Och Mamma. Men, jag vet vad jag skall köpa så det går fort. Då återstår bara rimmen.

Kommentera här: