En dag

Igår kom jag på en bra sak. om jag tar en dag ledigt, så får jag vara ledig... Läänge. Kan inte motstå detta, och det känns härligt. En sak till som är himla härligt är att igår kom det äntligen en hel del snö. 
Vi får hoppas på det bästa att den stannar i några dagar iallafall. 
Tog mig en löptur igår kväll, i blåst och snö...ibland triggas jag att ge mig ut i sånt väder. 
Hade tänkt mig ett gympass egentligen, men..som jag har sagt.. Ofta lockar uteaktiviteter mer. 
Idag skall det däremot bli gym. 
Och plugg.
Lite julklappsshopping. Handlade en till åt Majken igår, så nu är jag klar med henne. 
Då var det bara josefin kvar. 
Och lite smått till alla.
Fyra dagar kvar till jul.
Alltså, det är lite. Skall baka lite julgodis också någon dag. Tror det får bli samtidigt som uppesittar kvällen:)
Jag behöver även ta mig till Luleå, då min telefon skall bytas in. Det måste bli i helgen, men det känns jobbigt.
 

Kommentera här: