Godmorgon fredag.

Fredag!
Jag är lite sådär ledsen över att det snart är jul. Eller, jag älskar jul så det är inte därför. Men jag är lite ledsen över att det har gått så himla fort hela den fantastiska tiden innan så jag har inte húnnit med. Var för december månad? inte en aning, men fort gick det.
Nu när det är helg så skall jag plocka fram julkänslan på riktigt.
Handla klart klapparna. Slå in, baka lite julgodis, lyssna på julmusik.
Vart tar tiden vägen?
 
Igår hade jag en sån där dag, då jag tog ett medvetet beslut att lägga studierna åt sidan fastän jag hade mycket att göra. Får ta det i helgen istället.
Istället Sprang jag. Jag körde ett ryggpass. Jag hängde med Majken. Jag åt lunch med Nyman. Och slutligen var på massage. Sen sov jag.
Herregud alltså. Däckade totalt i soffan.
 
Nåväl-så kan det vara.
Nu lite motion.
Hejsvejs.

Kommentera här: