Juldagen

När man vaknar upp och känner att man aldrig mer vill äta choklad.Då har man fått nog. Jag är sådär att jag inte äter någon chokladbit här och var utspritt över dagen. Nejdå, jag äter allt på en gång. Tills jag mår illa. Så jag inte alls vill ha något liknande idag. Eller imorgon heller för den delen. Fy.
 
En fin julafton till ända. Min bästa dag. Underbart trevligt. Jullunch med Mamma och syster, morföräldrar och Majken. Underbara tjej. God mat. Fina klappar. Jag som tomte. Jätteskoj. 
Sen julmiddag hos Pappa med syskonen där. 
Klappar och mat. Gott!
Fick många fina klappar såsom presentkort på chili och handplockat, så nu kan jag shoppa. Fina handdukar och badlakan, fyra böcker nu har jag att läsa med andra ord. Fina muggar, bra produkter till håret, fina hörlurar, vin, madelsmör och celsiusar;) 
 
Har denna morgon vart och handlat mig kari traa underställsbyxor. Har trotsat kylan på -20 och vart ut och sprugit.  Riktigt nöjd. Frös nog ingenstans bara lite i ansiktet.
 
Juldagen en lugn och fin dag!

Kommentera här: