Nästan slut

Så då var det nästan slut på detta år, 2014. Ett år av... Saker där allt är som vanligt. Inga större utsvävningar vilket för mig är det bästa. 
Jag minns att jag inför året ville välja mig själv. Det gör jag allt som mest i det stora hela, men jag ville också träffa mina nära mer. Faktiskt det har jag också gjort. 
Sen har jag ju också sålt mitt hus, flyttat till en lägenhet som jag trivs fantastiskt bra i. Jag har fått fast jobb och valt att börja studera och gå ner i tid. Ett bra beslut det med. 
Jag har haft en lång ledighet. 
Rest till Turkiet och till höga kusten.
Sen har jag mest vart hemmavid. Jag älskar det. Kalix. Hemma.
Tränat har jag också gjort, mycket spring, gymmet,kört klasser. 
Ett år som har vart bra. Inget mer med det.
 
Imorgon på nyårsafton skall jag vara i kalix hos några bekanta laga god tre rätters och dricka bubbel.
Det blir trevligt det.
 
Innan dess, lite träning. Jag vill springa idag. 
Det är varmare ute, så att det kommer bli fint. Frågan är om jag skall vänta lite för eftermiddagen utlovar ännu varmare. Så kan jag har lättare kläder på mig.
Så får det bli. Nu en morgonpromenad. Ja jag vet, har sovit länge idag också, dags för skärpning. Börjar ju jobba 06 på fredag!
 
 

Kommentera här: