Söndagsmys

Så skönt att vakna tidigt för en gångs skull. Senaste dagarna har jag minst sagt sovit. Som en stock minst sagt.
Kanske behövligt vad vet jag.
Jag blir mycket lugnare av att vakna i tid. Veta att jag har hela dagen på mig. Känner mig alltid stressad över att ta sovmorgon. Sova bort tiden...gör mig stressad.
Nu är iallfall julen så gott som över. Har kvar julpyntet men det ryker snart. Var och såg bio igår med mamma, bra film..en helt i min smak. Micke och Veronika såg vi.
Tränade ett pass i gymmet och promenerade i kylan.
Höll mig från allt vad julmat och julgodis heter. Jag orkar inte med den biten mera. Nu tillbaka till vanliga rutiner.
 
Idag skall jag åka en sväng till Luleå. Ett måste för att ta tag i det där med ny telefon!
Kanske Går jag på några affärer också. Beror på när jag tar mig iväg.
Skall ut på promenad snart. Sen ett pass i gymmet. Sen åker jag!
 
 

Kommentera här: