Tjugoandra december

Så himla härligt det är. Två dagar fram timm min favoritdag på året. Igår snörde jag ihop ännu mer julgodis... Denna gång, andra bollar. Av dadlar, mandel och kakao. Galet goda. 
Så enkelt och gott.
Så igår kväll mös jag på med lite julgodis och tända ljus. Jag hann också med att springa några kilometer, köra ett pass i gymmet och instruera.
Idag jobbas det.Ikväll skall jag leda pass, tänker starta dagen med lite morgonpromenad.
Imorgon jobbas det.
På kvällen blir det uppesittarmys och Tommys julgodisbak:) 
Å sen är det julafton. 
Dagen kommer spenderas hos Mamma och kvällen hos Pappa. 
Blir trevligt dét. Har fått i uppdrag att ordna med några delikatesser till julbordet. Skall göra en rödbets och grönkålssallad. Lite västerbottenostchips och frökex. Sen gör jag desert i form av stjärnanispannacotta.
 
 
Nu promma!
 

Kommentera här: