BodyStore

Har inlett dagen med att lägga en beställning hos fina BodyStore.
Lite bönpasta, skall bli spännande att prova. Äpplechips och jordnötsmöret med choklad från urtekram. Det var ju så jäkla gott så det går inte att missa.
 
Sen håller jag på att kika på bakverk som jag skall göra. Tårtor, blir två stycken. En riktigt socker och fett bomb, men så skall jag prova på att göra en rawtårta. Har länge spanat in det där och liksom tyckt att jag vill göra, men det blir aldrig av. Men nu så.
Behöver bara inhandla mig en mixer, äger endast en stavmixer för tillfället och det blir inte bra.
 
Igår lördag inledde jag dagen med att springs i stekande sol. Det gick fint, fast sen blev jag inte nerkyld på hela dagen. Fick duscha i iskallt vatten två gånger. Pju vilken värme vi har.
Så var vi till seskarö och jag slog till på löjrom till förrätt och oxfilé till varmrätt. Gott som bara den. Valde att skippa deras underbara buffé, mest för att jag verkligen inte kan äta normala mänder då den står sådär framdukad och fri, haha bara så jobbigt att vara proppmätt:)
 
Nåväl, dags för mig att promenera lite.

Kommentera här: