Morgonlöpning

Sådär. Har hunnit med att springa en femkilometer i hettan, ätit frukost och nu hänger jag bara här i soffan framför Nyhetsmorgon,med en kopp kaffe och ipaden. Gött.
Det är det här jag saknar ibland med att alltid börja jobba tidigt. Att kunna sitta och ta det lugnt en stund framför nyhetsmorgon, jag gillar det!
Nu kan jag iallafall göra det i flera veckor.
 
Igår var jag på frevis hela dagen. Käkade lunch iform av räkmacka på frevis havsbadet.
Närvård åkte hem var jag förbi och köpte hjortron av en tjej. Så himla bra, jag som är för lat för att plocka själv men ändå vill ha massor av bär eftersom det har en strykande åtgång här i hemmet. Skall köpa blåbär sen också när det blir den säsongen. 
 
Nu är jag mest less på att diskmaskinen inte vill diska rent, utan bara lämnar grus i glasen!!
Någoto tips på det tro?:)

Kommentera här: