Nöthimlen

Jag är ju så att jag älskar allt som har med nötter,frön,torkadfrukt,egologiskt,gott,kokos ja ni fattar. Igår var jag till torneå, gick in på Rajala. Där längst in har dom den största nötbutiken jag skådat. Inte bara nötter, och frön, utan mjöler, ris,spannmål, choklad allt.
Hur har jag inte vetat om denna?
Fy sjutton alltså.
Hem fick det komma lite torkade bananer, papaya,äpple, papranötter,valnötter, kakaonibs.
Allt allt bara i natuerell form, inget socker i dessa jag köpte som det oftast kan vara i de man köper på vanliga affärer- MEN det fanns det också. Med socker alltså, det fanns massor med olika papaya exempelvis, med socker, utan socker. Ja ni fattar. Himla fin butik.
Inte för att jag skall säga något om socker eller så. Jag har varit i sockerchock hela förra veckan.
 
Igår fick jag en födelsedagspresent av min käresta.
En NY fin pulsklocka.
Polar - RC3 GPS - Pulsmätare - Orange
Polar RC3 GPS.
Härligt, min gamla har börja vara lite dum faktiskt. Så jag orkar inte ta den så ofta numer för den hittar aldrig typ sateliterna.Då blir jag bara less.
 
Idag måndag! Min födelsedag!Har tänkt att springa, men det åskar och regnar just nu. Jag bara ser fram emot att springa i något annat än stekande sol... Men den här åskan verkar ju inte vilja ge med sig!
 
Nåväl.
Jag avvaktar och bakar lite på min tårta in progress.
Sen får jag kalas gäster.
 
 

Kommentera här: