Träning

När jag har semester så tränar jag mer, så är det för mig. Man har mer tid för det,och kan göra det lite hur som. Så i veckan har det blivit många promenader och många träningspass. 
Jag älskar att vara ledig! 
Som nu, haft sovmorgon sitter och dricker kaffe, skall ut på promenad men det är ingen stress att hinna inna jobb eller så.
Sen att det sitter en kille och sover på våran bro känns inget kul alls. Vad fasen gör han där!
Hoppas minst sagt att han försvinner innan det är dags för mig att gå ut. 
 
Nåväl.
Lördag idag! Vilket innebär dyrmiddag på seskarö! Dom serverar även den härliga buffén, men jag känner att jag inte orkar med att vara proppmätt. Haha, så istället har jag spanat in mig på en förrätt och en huvudrätt. Löjrom till förrätt, och oxfilé till huvudrätt. 
Dom serverar faktiskt också råbiff, jag är sugen på att testa det. 
någon gång skall jag:)
 
Annars, får vi se vad det blir idag. Skall och köra mitt rehabpass har jag bestämt.
Sjukt varmt fortfarande.
Längtar efter att ta en kalldusch senare.

Kommentera här: