Vin

Lite rött vin såhär på tisdagskvällen har aldrig skadat. Galet vad jag gillar dig röda vin💛
Nåväl, tisdagen snart tillända... Har vilodag idag har jag bestämt mig för. Eftersom den jag hade sist var... 9 juli. Dags med andra ord, fastän jag känner mig som att jag visst hade kunnat köra på,känner mig stark och i stabil träningsform. Receptet för att kunna köra på mycket handlar om variation. Bra och mycket mat. Bra sömn. 
Alla de bitarna har jag på plats. Varierar träningen genom att köra på med... Olika muskelgrupper, vissa pass färre repa andra fler. Löpning 3-4 ggr/v lite spinning och promenader på det. 
Mat, jag älskar mat och äter gärna men inte vad som helst utan det skall vara ba mat, näringsrik mat, med alla näringsämnen.
Sömn, japp jag somnar tidigt och sover som en stock tills tidig morgon. Vaknar aldrig på natten. 

Mitt recept:) 

Kommentera här: