Dagen.

Alltså.
Sista dagen som detta är hemma. Imorgon, Klockan 13 så äger inte vi det här huset mera. Kan faktiskt säga, att det känns himla bra. Folk frågar om det inte känns vemodigt. Svaret på det är , inte ett dugg.
 
Så jag längtar tills imorgon, när klockan är typ... kväll. När allt är flyttat in. När jag är där.Hemma, i mitt nya hem. Och kan packa upp saker så som jag vill ha dem. Helt härligt.
Det är lite jobbigt att bo såhär, med det mesta nerpackat. Som att laga middag och grejer är lite svårt. Det mesta är nerpackat. Har fått köpa kallskuret, som rostbiff och Serranoskinka till middagar och, äta med sallader till....fast. Jag misströtsar inte. Jag älskar ju sånt.
 
Idag hade jag tänkt mig på att köra lite gym, och sedan instruera ett pass ikväll. Det där med gym, kanske jag inte ger mig på. Vet inte vad som hände men jag har sjuk träningsverk. I rygg, i ben, i bröst och axlar. Körde det där " rehabpasset" eller om man nu skall kalla det passet med tråkiga övningar, men som jag behöver. Och, det måste vara det alltså.
Fast sen på kvällen igår, smet jag iväg och körde ben också.
Det gav mig den träningsverken.
 
Annars, törs jag inte hoppas ännu...men är det nu sommaren kommer? Vädret var fint igår. Och det var inte sådär sjukt kallt som det har vart på senaste.
Och samma sak ser det ut just nu.
 
 
 

Kommentera här: