Det blir inte alltid som man tänkt

Inte denna morgon.
Hade sett fram emot en löptur i den fina morgonen. Men, det blir det inget av. Vaknar senare än vanligt, för att slippa stressa med det andra, så tar jag det senare istället.
Allt det där skall klaffa för att det skall bli bra.
 
Det blir bra ändå.
 
Har en vecka med jobb kvar. Innan jag blir ledig. Ser så fram emot det. Ser så fram emot flytten också. För nu, känns det inte vidare trevligt här hemma. Sporadiskt alltihopa. Vet bara inte hur jag skall lösa helgen, då jag gillar att mysa till det lite extra. Vi kommer inte ha någon soffa i helgen ens.
Kanske får ta in på hotell.
 
Var på behandling igår. Som vanligt, lite sne och lite låsningar och annat. Har bokat mig en benmassage redan nästa vecka! Behöver det också känner jag.
Bra grej.
För spända ben.
 
 

Kommentera här: