Fredag

Hur fint är inte det.
Jag räknar det som att jag har lite av semester efter idag, trots att jag skall in och jobba 2 dagar i nästa vecka!
Hur skall jag fira in semestern? Med att flyttpacka. Och städa. Sen på måndag, då firar jag det mesta.
Måste bara säga, hur skönt det känns.
Tänker mig hur mycket tid jag kommer få till annat. Eller nä, kanske inte. För jag har inte lagt så mycket tid på husjobb, men jag har lagt mycket tid och energi på att tänka på saker som jag skulle behöva göra, med huset. Som rör huset. Dåligt samvete för att man Borde.
Nu har jag mitt lilla krypin och behöver bara bry mig om insidan av boendet.
 
Skall ta mig något träningspass idag. Men eftersom jag börjar redan kl 06 blir inget innan jobbet. Har haft förmånen att kunna gymma tidigt på morgonen i veckan, och hur skönt att jag kan göra det nu framöver under semestern.
 
Annars har jag varit lite seg med träningen i veckan.
Fast...4 pass är väl bra. Ändå, när man tänker efter. Mest fokus på styrketräning faktiskt, vilket det sällan är. Enbart 1 löppass, och 3 styrka.
Idag blir det dubbeltupp, båda delarna.
 
Imorgon löpning.
Söndag, instruerade.
 
Nu frukost i alla fall. Köpa massa jordgubbar igår, så jag har gotta till frukosten idag. Mums.

Kommentera här: