Godmorgon måndag

Måndag. 
30 juni. En dag som blir dagen då vi lämnar över vårt hus i någon annans händer. 
Har igår fört över det mesta faktiskt, och det känns fortfarande rätt....men samtidigt lite lite lite... sådär oro över det hela. Tänk om jag ångrar mig, att det faktiskt var hus jag ville bo i. 
det kan mycket väl tänkas, eftersom jag känner mig själv rätt bra vid det här laget och jag är sådär. Jag flyttar och far. Vill göra en sak ena dagen och en annan andra dagen. 
 
Aja. Skönt ialla fall och den känslan består. 
 
Igår så höll vi på med flytten mest hela tiden. Hann med en löprunda, men det var nog allt. En löprunda som inte var trevlig på någotvis. Sjukt sega ben och efter 5 kilometer hittade jag en brant backe som jag sprang uppför några gånger. Sen sprang jag hem. Kändes bara långsamt, segt och tungt. Inte konstigt kanskemed tanke på att jag körde ben dagen innan. 
 
Idag vilar jag nog. Vi får se. Men jag tror det. 
Har fortfarande träningsverk i rygg, ben och mage sedan i lördags då jag körde något som jag inte brukar. 
Men en morgonpromenad får det allt bli.
 
Denna vecka är en fantastiskt Bra vecka faktiskt. Många saker att se fram emot. 
1. Kalixvecka i kalix, men avslutning av den stora Kalixdagen. 
2. Brännbollsturenering son jag skall delta i på torsdag.
3. Ikea shopping idag eventuellt
4. luncha med en vän som jag inte sett på länge.
5. Jobbar enbart Tors-fre och sen har jag semester på riktigt.... I.... 5 veckor!!
 
Så himla härligt då!!!

Kommentera här: