Måndag morgon

Samma idag, jag vill inte missa den tidiga morgonen.
Tur att jag tagit mig upp så jag får njuta av den. Snart ut på morgonrunda.
Ingen löpning idag, det får vänta tills imorgon. Istället promenad.
Idag är en fin dag. Skall vila från träning idag. Har massage efter jobbet. Så himla härligt. Har senaste gångerna enbart fokuserat på området kring höft och sätet, eftersom där har jag känt av problemen.
Men, idag vill jag ha ryggen faktiskt.
 
Idag och imorgon har vi planeringsdagar på jobbet. För mig, första planeringsdagarna. Det blir intressant att planera upp det nya året. 
Sen jobbar jag tre dagar med barnen, innan jag går på ledighet. Nästan i alla fall. Har lovat att komma in 2 dagar i juli, 3-4 juli. Men, det blir fint.
SEN. 5 veckor ledigt.
 
Starten kommer att beså av att ornda och fixa i våran lägenhet för att få det så fint som möjligt. Jag är nöjd faktiskt med det som vi har rensat bort. Rätt så mycket!
Har beställt en ny soffa.
Har beställt en sk. köksö. Eller avlastningsbord, för att få lite mer bänkyta, och förvaring i köket.
 
Så kul att få köpa lite nytt. Utemöbler skall inhandlas. Nytt porslin. Någon byrå.
 
Längtar till nästa måndag. Och tisdag. Då jag är på plats i ny lägenheten.
 
:)
 

Kommentera här: