Oufits

Jag har aldrig varit speciellt intresserad av vanliga kläder, men ibland känner jag att jag får ett ryck med att vilja köpa något som man kan ha på sig som inte handlar om träningskläder. Just nu, för tillfället är jag det.
Det finns så mycket fint.
 
Och idag är jag dessutom intresserad att köpa ett par converse. Converse och långklänning alltså, det skulle vara något.
Så himla fint.
Måste nog ta mig en titt på inter sport idag.
 
Midsommarafton.
Vaknar 04.20 fastän jag är ledig. Nåja, jag älskar tidiga mornar så det har jag inte ett endaste dugg emot.
Skall promenera här snart, och köra något pass i gymmet.
Ikväll åker vi till Bredviken. Grillar oxfilè och äter gott.
Skall göra en sallad att ta med.
Den skall innehålla nektarin, någon god ost, något knaprigt i form av valnötter eller pinjenötter, utöver det vanliga salladsblad, tomat, och sånt.
Jag gillar nötter i sallad, och jag gillar frukt i sallad. Eller bär.
 
Igår kväll var det BodyPump release på TC. Vi var tre som körde, så jag har bara lärt in mig på 1/3 av passet. Dag att få in de andra delarna också.
På söndag kör jag igen.
 

Kommentera här: