Förberedelse

Sitter i soffan och har vaknat för ett bra tag sedan.
Det är så jag gillar att starta mina dagar, en lugn stund, datorn i famnen kolla in i bloggar och annat. Jag har min lediga dag, har sovit på länge. Det behövdes efter många tidiga mornar, fastän jag gillar det inte riktigt. Har missat massor med att ligga och sova. Missat den bästa stunden på dagen. Ett ensamt Kalix. Att vara ute i.
Skall springa snart.
Sen blir det att plugga, litegrand. Fram till dess att, jag gör något annat. Har beställt lite kurslitteratur, som jag hade hoppats kommit till nu. Men inte, måste komma idag. Annars har jag inte mycket att utgå ifrån.
Skall få till ett pass i gymmet under dagen idag också. Ett bröst pass. Med lite annat, som ryckträning. Jag älskar den övningen. Min absoluta favorit måste jag säga.
Ikväll har jag möte på jobbet. Måste förbereda litegrand inför det också. Lite att läsa.
Men även för utbildningen imorgon.
En dag med mycket att göra med andra ord. Dags att sätta igång.
 
 
 
 

Kommentera här: