Helg.

Igår hade jag en sån där pluggdag, dock valde jag att istället göra andra saker än att just plugga. Jag lallade mest på. Och, det var helt okej.
Jag promenerade, sprang och gymade. Jag shoppade en finfin kavaj och ett par jeans från chili. Kavajen jade jag lagt undan så den var tilltänkt men jeansen... var ett sånt där köp som egentligen inte behövdes...men, så kan det vara. Köpte ett par likadana förra veckan men i annan färg och dom var helt perfekta, sköna, fina och allt. Så.. jag kände att jag vill ha ett till par.
Jag får ta det missade plugget imorgon istället.
 
Idag har jag en tidig dag och jag skall ta mig en liten morgonpromenad snart. Tidigt blir det med skönt att komma ut. Sedan avslutas veckan med lite BodyPump kl 17.
Fint avslut på veckan.
Så skönt med fredag. Och, en ledig helg.
 
 
 

Kommentera här: