Inte som jag tänkt

Men bra ändå.
Så blev dagen igår, alltid är det något men oftast blir det bra i alla fall.
 
Tog mig en springtur till Tc igår, för att öva uppvisningsträning. på det. Inte den bästa springturen, men alltid något. Inget ryggpass som tänkt. Det får vänta tills ikväll istället.
Egentligen tänkt nu på morgonen, men i vanlig ordning har jag svårt att ta mig till gymmet på morgonen jag vill hellre gå ut. Starta dagen där. Ute i promenadskorna eller löparskorna. Så jag tänker, det är väl så det får vara då. Jag vill inte starta dagen med att tycka det är jobbigt eller tungt att göra något.
Jag vill ta en morgonpromenad.
 
Veckan är annars i rullning. Härligt är det. Full fart framåt. Julen som närmar sig med stormsteg. Julen skall pyntas fram här hemma i helgen hade jag tänkt mig. Så himla härligt.
 

Kommentera här: