Julpynt och BodyPump

Dagen som idag, söndag.
Jag har inte än fått upp mitt julpynt frän förrådet, kanske är dags nu. Hur kan det vara så himla jobbigt tänker jag.
Jag vill fixa med det där ikväll, dels för att se vad jag har från tidigare.
 
Idag var vi på BodyPump kvartal i Luleå. Jag vet inte om det var för att jag kände mig sliten i kroppen eller om passet var mycket tyngre än vanligt. Något var det då, för tufft var det.
Men bra. Det skall ju liksom vara så, tufft alltså.
Dags att börja öva in i veckan för att köra release snart. Alltid skoj med nytt. Tänkte mig träning ikväll, men jag tror minsann att det räcker såhär. Med Body Pump passet.
Istället myser jag på här hemma, kanske tar en promenad om lusten faller på. Ladda om för en ny träningsvecka. Och jobb vecka, med 1:a advent som avslut. Jag älskar julen.
Och just ja, julshow där mitt i allt.
Det skall övas inför imorgon.
 
Jag vill i alla fall att pyntet i år skall vara vitt och silver. Fina ljusa färger.
 

Kommentera här: