mitten

Ah, så var det onsdag.
Saker som jag funderar på idag är det där med att det är himla skönt att ha en ledigdag i veckan. Som är imorgon! Fantastiskt.
Som att, det är himla härligt att det nalkas jul. Alltså, den tiden på året. December egentligen som mest. Tiden innan  jul, första advent och allt det där. Julklappar, julbord.
Kommer inta mitt första den 12 december.
Så funderar jag på att ikväll är det julshow.
Trevligt det också. Att, yoga. Uppvisning. Kolla andra uppvisningar. Mat och bubbel.
Hade genrep igår. Innan detta hann jag delta på ett cykelpass och kettelbellspass. Skulle köra gym, men valde annat. Lite mera cardio. Jag har vart dålig på det på senaste.
Dags att införa. Jag gillar högpuls och jag gillar svett.
Idag blir det vilodag.
Kom på mig att det var två veckor sedan sist, så morgonen startas idag med promenad.
 

Kommentera här: