Påfyllning

Igår kände jag mig sådär klen och tanig. Har tränat på hela veckan, men kanske inte fyllt på med mat som sig bör. Så igår kväll hade jag myskvällen med både det ena och det andra.
Bra saker, som apelsin(mums!) har blivit galen i dessa denna årstid, så goda, banan och jordnötssmör, fantastisk kombo, kanelstekt äpple lika gott det. Och, slutligen proteinfluff och bär. Goda saker, i stor mängd.
I natt har jag svettas som en galning.
Hahaha, vad är det med det där alltså, svettas ihjäl när jag ätit mycket.
 
Lördag och ledig och ingenting planerat. Fina tider, tänker lalla på här hemma mest. Läsa, mysa och träna. Så skall dagen bli. Jag gillar det.  Julfixa lite mer, ta ett besök på handplockat för att se om det finns något fint till mitt hem.
Baka pepparkakor kanske, sådana fina och dekorera för att ha till dekoration.
Vi får se.
Hög tid är det också att börja öva in nya BodyPumpen.
Release på Onsdag. Det blir trevligt.
Fem låtar att kunna.
Pju.
 
Startar dagen med en morgonpromenad ialla fall.
 
 
 
 

Kommentera här: