Redo

Uppvaknad och redo, att ta mig an denna nya vecka. Som börjar med en tidig jobbmorgon, skall promenera till jobbet idag har jag tänkt. Det blir perfekt, när jag inte brukar köra någon morgonaktivitet när jag börjar 06, får det bli att färdas till jobb.
Avslutade veckan igår, med att julpynta.
Faktiskt har jag inte speciellt mycket julsaker, så.. det fina jag har spanat in på stan kan faktiskt inhandlas.
Sen åt jag upp mitt jordnötsmör som jag hade kvar... alltså, finns inget som slår det..!
 
Nötsmörer alltså.. finns så många olika goda.
Slurp.
 
Har helt plötsligt blivit plusgrader ute...och det är utlovat massa snö. Hoppas jag klarar promenad, till jobb utan blötsnö.
Slutar tidigt idag, så då blir det promenad hem. För att ladda inför...träning ikväll.
 
Trevlig måndag.
 

Kommentera här: