Regn och rusk.

All den där fina snön, vitt och frostigt har nu snart regnat bort. Så himla tråkigt väder.
Blött och slaskigt ute, promenerade hem från jobbet igår och var sjöblöt. Tur i alla fall att jag hade mina icebugs, som verkligen sjunger på sista versen nu. Bara köpa nya.
Har bara lite funderingar över vilka i vanlig ordning. Har ett par som jag har varit otroligt nöjd med, men sen när jag kollar runt på dubbade skor har jag hittat både andra av icebugs, men även Salomon och asics.
Lutar nog ändå åt ett par icebugs, men ett par andra.
Spirit4 OLX Icebug Skor Löparskor Neutrala skor Trailskor
IceBugs Spirit.
 
Annars. Använde min måndag till att jobba, komma hem tidigt. Köra cykel i 40 minuter i min ensamhet. Sen stannade jag hemma och lagade god middag, såg tv och bakade en kaka till min käresta.
Somnade tidigt och nu är jag här. En dag med jobb längre. Som kommer fortsätta med träning på kvällen och vidare Genrep inför julgalan imorgon.
 
 
 

Kommentera här: