Skön lördag

Vilken fin lördag jag hade igår.
Umgicks bara med mig själv. Morgonpromenerade, tränade på gymmet, renbäddade. 
Sen så, gick jag till handplockat, handlade lite nytt till julen.
Väl hemma kom jag på att jag visst har mer pynt för jul, så efter ett besök i förrådet hittade jag det jag saknat. Ägnade en lång stund till att plocka runt saker.
Till slut blev det som jag ville ha det, så nu är jag rätt nöjd. Så himla mysigt!
Var heller inte helnöjd med adventljusstaken men, nu är jag.
Rätt avkopplande det där med att flytta runt saker:)
 
Köpte även dessa goda på handplockat. Hallonremmarna. Och mandelsmör. Mums i min mage.
 
 
 
 
Där vid sex snåret hyrde jag en film.
Så bra. Och sorligt.
Förr eller senare exploderar jag. Har velat se den länge. Och nuså, blev det.
Riktigt bra.
Nu är det dags för mig att springa lite.
 

Kommentera här: