Vad hände?

Ja herregud.
 
Vaknade upp halv fem i soffan.
Det sista jag vet är att jag la mig där och såg bonde söker fru, Med andra ord, har jag sovit där sedan 20 igår kväll. Trött kan man säga.
 
Nåväl, nu är jag vaken och uppe. På dagsschemat står ledig dag.
Det står en hög med studier. Det står också under kvällen instruerande av cykel och torso.
Julgalan igår gick fint. Yogan satt väl helt okej, men några små missar. Men yoga alltså, av att göra några solhälsningar och positioner som gjorde att jag sträckte mig i baksidan av låret. Så ont. Det är något med yogan som gör att jag får ont. Alltid så. I Umeå på Iksu när jag körde soma och balance var det samma sak. Ont i höften. Tror det handlar om att jag är sjukt rörlig på vissa ställen men kanske någonstans inte fullt så rörlig och på kör jag på och sträcker mig.
Inte kul. Ont som bara den. Och onödigt.
 
Ser fram emot helg, ledighet och första advent. Underbart.

Kommentera här: