Godmorgon

Fredag, dagen då det är dags att åka.
Alltid likadant när jag skall iväg, så himla jobbigt att packa, vad skall man ha med sig för något? Och nästan det jobbigaste, vad skall man åka dit med, och hem med. Fattar inte hur det kan vara så svårt... men det är det tydligen.  Vill ha något bekvämt, som jag trivs med, att sitta i många timmar kräver det minsann.
Nåja, det löser nog sig.
Det tråkiga i detta är att jag  har fått känningar i den där höften igen. Men, jag kan ju välja att gå på klasser som typ Yoga om det är så. Jag skall ju inleda dagen med Soma, sen BodyPump och sist en cykelklass, så alla dessa funkar bra för mig och höften.
Soma Move, jag tror jag kommer älska det. Längtar efter att pröva, har höga förväntningar. Skall också bli kul att göra det för Linus Johansson, som är en känd profil inom funktionell träning. Har också bokat föreläsning för honom.
 
 
Kollar runt lite på fina träningskläder också, och hittar dessa.
W Endurance Tight Salomon Kläder Tights
Dom vill jag springa ute med i vinter. Så fina.
 
 

Kommentera här: