Godmorgon lediga dag.

Känns fint, att ha en ledig dag idag.
Att ändå vakna i god tid. När jag är ledig tycker jag om att stiga upp tidigt för att få mer tid till att vara ledig. Den tiden vill jag inte sova bort.
Tänker springa på morgonen... Men, det blåser som bara den ute. Spring ute, eller inne. Får fundera ett slag på det.
Igår instruerade jag veckans första pass, cykel 30 och TRX.
Kändes riktigt bra, att ha gjort ett nytt cykelpass.
Skall köra igen ikväll, då är det bara ett nytt torsopass som behöver göras. Får se när det hinns med det, har i alla fall börjat klura på några låtar.
Nåväl. Idag blir det annars plugg hela dagen lång. För att komma igång med moment 2, där det är endel litteratur att plöja igenom inför träffarna v 45.
Jag vet vad jag har att göra alltså idag:)
 
 

Kommentera här: