Iksu inspiration

Så, nu har det varit och farit och jag sitter återigen i min soffa och laddar för dagen.
Startade dagen igår med fin hotellfrukost, jag älskar hotellfrukost. Att kunna ladda på med gott som jag inte äter hemma, typ... Äggröra,kalkon,godaostar...sånt små plock! 
Väl på iksu, var framme i god tid fungerade riktigt smidigt hela dagen med sånt som jag annars brukar tycka är jobbigt med sådana konvent, som typ trängsel, köer till toalett,till dusch osv. Inget sånt- alls! Så skönt! Startade dagen med soma move och vad jag älskar den klassen, skönt, härligt, svettigt och rörelser som min kropp tycker om. 
Vidare till bodypump 92! hade ingen aning om att vi skulle köra på med den nya releasen. Bra! Och instruktören hade såna fina tights att jag for hem och letade upp dem och beställde bums. 
Efter det, bodybalance också en klass med fina sköna rörelser som jag älskar. Jag tycker om bodybalance! Jag vill ha det hos oss på Tc,jag gillar den för att musiken är något annat än typ yogan.
Avbrott för lunch, och sånt. För att sedan avsluta det hela med... Cykel. Bra pass! 
 
En härlig dag, sen fick jag åka bil hem! Och var hemma tidigare än vad bussen skulle ha varit. Riktigt bra. Hemma för att äta vanlig mat, då jag mest ätit frukt, nötter, och bars. 
Var mest sugen på salt då. 
 
Så, nu söndag. Känner mig aningens sliten i kroppen. Skall ta en skön promenad snart, känns länge sedan som jag faktiskt promenerat. Sen idag, skall jag till syster, och sådana grejer. Det blir fint det.
Och ladda för jobb imorgon.
 

Kommentera här: