ledigadagar.

Idag och imorgon är jag ledig. Vaknade upp, på soffan imorse. Somnade visst där igår kväll, och valde att inte orka gå till sängen. Så kan det vara... Aja, har sovit som en stock tydligen.
Valde att igår efter jobbet skita i att träna. Just för att jag under dagen kände mig...seg, sliten,svag, trött..eller dimmig. Trodde jag höll på att bli sjuk eller något likande. Istället tog jag mig en kväll i soffan, med lite SOA...godis.
Ibland känner jag bara för att kliva ur min bubbla av träning och hälsosam mat ochgöra saker som jag inte gör så ofta. Typ, se serier och äta godis.
När det är gjort, blir jag inte sugen mer på ett tag. Och vill kliva in i det där med träning och hälsosamma grejer igen.
 
Så idag.
Är jag laddad. För en dag med träning, lite plugg, skall till frisören och slutligen....instruerande av cykel 30.
Skall också hinna med lite tvätt, och städ, och styra upp mitt hem.
 
 

Kommentera här: