Måndagmorgon.

välkommen ny vecka.
en ny vecka som inte kommer innebära några större utsvävningar mer och det känns himla bra. Jag gillar vardag och vanligt, då allt lunkar på som vanligt. Jobb, träning, några pass att leda, en ledig torsdag men plugg. Min vecka.
var på kalas i går hos syster och Majken, valde att fika och har nu haft en helg med mycket godsaker... Då känner jag extra mycket för en vecka med bra mat. 
Gjorde igår en pulled beef, sånu har jag middagar för flera dagar. 
Det är bra med sådan utsvävningar i kosten, för jag känner alltid att jag inte vill hålla på med sådant.
 
Annars, träningsmässigt skall jag idag ta det ganska lugnt, ingen morgonmotion främst för jag låg och drog mig allt för länge. Ikväll får det bli ett sent ryggpass, eftersom jag har lite ärenden att ta tag i efter jobbet.Imorgon morgonlöpning, och ett gympass på kvällen... Alternativt.. Kettelbell. 
Onsdag blir träning,sp/trx. 
Så långt är det planerat. Dags snart att plocka fram icebugsen, då det har börjat att bli lite smått halkigt.
 
Dags att äta frukost. Som idag skall bli ägg, löjrom och lite kesella,bär och frön. Mums!
 

Kommentera här: