Nike Printed reflective tights

Alltså, tuffa tights.
Printed Reflective Tight Nike Kläder Tights
Finns på Intersport i Kalix nu! Var in och spanade på dem idag, jag vill ha! Reflex typ överallt så man syns i dessa tider.
Nåväl.
Dagen har gått med en rasande fart, och jag har hunnit med lite av min plan. Som att springa intervaller på löpbandet. Blev 400 m*4 200 m* 2 och slutligen 100m*4.
Sedan har jag tränat ett tillpass, med 10 set bänk, 5 set tricepspress, 3 set smal bänk, 60 burpees och 40 ryck.
Ett fintpass.
Avslutade det hela med att hälsa på Majken. Älskade unge.
Sen kom Paapa på besök, och så har jag hunnit städa ur mitt hem, så det är fint. Och rent.
Handlat har jag också, och får lite dåligt samvete varje gång över att det blir så dyrt. Jag vet att jag borde, och kan skära ner på mina matkostnader, fast...jag vet heller inte om det är värt.
Jag tycker att livet får sin guldkant av bra och god mat, att kunna handla när och vad jag vill.
Såärdetmeddet.
Men, blir det knapert ekonomiskt någon gång vet jag vad jag kan skära ner på:)
 
 
 

Kommentera här: