Ny vecka!

Jag älskar det. Måndagar. Lika skönt som fredagar.
Igår söndag, kändes dagen sådär lång. Jag kände mig lite trött, och sliten. Tog mig ändå ut på en kort springtur, och på ett pass i gymmet. När jag kom dit vart jag sådär less. Jag antar att det mest var för att det var mer folk än vad jag väntat mig och det jag hade tänkt att köra var upptaget. Då blev jag less. Körde lite kort, och sen fick det vara bra med det.
Sen for vi ut och åt, härligt en söndag!
Blev råbiff för mig till förrätt och cesarsallad med räkor till huvudrätt.
Så jag fick min lilla del av på mat, som jag är sugen på mest hela tiden.
söndagen till ära blev det till och med ett glas rött till maten. Underbart!
 
Veckan, som nu kommer skall bli en himla fin vecka....har jag bestämt. För så är det ju, att sånt kan en själv påverka till stor del.
Idag börjar den med en morgonpromenad. Det får vara bra så denna morgon, ibland lägger jag för stora krav på mig själv, så steget att göra det blir för stort. Det här med morgonpromenader är och har alltid varit min grej, för att få en fin start på dagen. Men, den senaste tiden har jag valt att mest springa på morgonen. Det är också en himla fin start, men ibland blivit mer en jobbig start när inte lusten funnits där. Så idag, lugn och fint med en promenad.
Skall instruera Bodypump ikväll, så det får räcka med det.
 
Sen hur övriga veckan blir.. får vi se.

Kommentera här: