Snöigt var det här

Kan inte annat än att älska vädret som råder ute just nu, när första snön kommer. Okej, det har snöat tidigare men detta är liksom första snön som bildar vitt överallt.
Som ett litet barn, jag vill ut i det.
 
Idag har jag stängning på jobbet, vilket innebär att jag börjar först 9:30. Tänkte träna på morgonen, men jag var visst trött. Har sovit fram till 7.30! Vad hände där? Ingen aning. Aja, får ta det ikväll istället. Ett bröstpass stod på tur. Körde på igår med löpning, axlar och cykel och torso. Så, jag kan med gott ha en lugn morgon.
 
Fredag. Ljuvligt, har en sån där helg igen då jag inte har något planerat. Så skönt.
Sen är jag sugen på att laga någon god middag, eller rättare sagt inte så mycket tillaga. Jag vill äta sashimi. Eller carpaccio. Råa saker. Jag gillar det, att äta saker som är kalla. Råa. Inte tillagat.
 
 
Bara ta sig an frukostbestyr.

Kommentera här: