Sömn

Alltså, igår somnade jag på soffan kl 19.00 och sov där fram till midnatt, när jag skulle lägga mig i sängen tog det ett bra tag att somna, jag hade ju redan sovit på rätt bra. Men tillslut så gick det.
Fattade riktigt inte vad som hände där.
Skulle träna och allt det där.
Nåja, då har jag vilat och sovit. Det var väl välbehövligt på något sätt.
 
Skall starta denna dag med morgonspring. Sen ikväll får veckans första gympass bli av. Men först måste jag ta mig an min bil, ja, den skall få vinterdäck. Ja, det är väl bra det då.
Jäkligt jobbigt att köra utan vinterdäck. Hoppas jag tar mig fram utan att krocka eller köra i diket.
Min käresta har åkt iväg neråt landet, så jag blir ensam några dagar nu.
Så glad återigen att jag trivs med mitt egna sällskap.
En god egenskap jag har.
 
:)
 
 
 
 

Kommentera här: