Söndag och vintertid

Har ändå sovit, länge.
Är en trött människa nuförtiden.
Jag som brukade stiga upp i ottan även på helgerna.
 
Söndag idag, och jag vet inte vad jag skall hitta på. Typ löpning snart på morgonen. Idag utomhus, det varken regnar, eller snöar. Eller är kvar något slask på backen.
Sen blir det till att ladda om inför en ny vecka, som kommer innebära två lediga dagar. Onsdag och torsdag! Och imorgon skall jag befinna mig ute till skogs. För utbildning. Blir spännande, trots att jag inte är världens största frilufsmänniska. Kanske kan bli:)
 
Nåväl, nu börjar jag snart att bli redo för lite spring och podkastlyssnande. Har några att ta igen nämligen...längesedan jag promenerade då lyssnar jag alltid på poddar, när jag har sprungit på senaste har jag faktiskt lyssnat på musik.

Kommentera här: