Trevligheter

Så, då vaknade jag tidigt denna morgon. Gott om tid, för allt jag vill hinna med. Jag skall idag lägga mycket fokus på att plugga, har en hel bok att läsa. Plus lite till.
Igår valde jag att inte lägga någon tid till det, utan gjorde istället andra saker att tycka om. Hänga, träna, handla. Och sånt.
Köpte mig nya vintertights att springa i, så dom invigde jag. Handlade nya fina badlakan till badrummet. Härligt med nytt och fräscht.
Löpningen igår gav mig 8 km i benen.
En finfin runda, valde att springa utan klocka, så jag har ingen aning om hur snabbt det gick. Eller långsamt. Ibland kan jag känna att den där klockan på något vis stressar mig.
 
Annat jag skall göra idag är att lunchdejta med en vän. Gå på utvecklingssamtal med chefen på TC. Och något träningspass skall jag väl få in, som axlar och marklyft.
Två övningar som jag lägger fokus på. Axelpress med stång-marklyft. Superset hela vägen. Sen avrundas det hela med lite hantellyft och grejjer också.
 
Ja, och så skall jag längta efter mitt paket som jag beställt med godsaker...som det där jordnötssmöret med choklad. Och lite andra såser och annat, som bönpasta. Tror det borde komma idag.
Riktigt gott!
 

Kommentera här: