Torsdagsupplägg

Idag valde jag att sova till klockan fem. Lite längre än det jag vanligtvis slår upp ögonen. Jag har varit galet trött i veckan, igår fick jag till och med en kommentar om att det ser ut som att jag håller på att bli sjuk. Sliten och trött har jag faktiskt känt mig. Idag känns det bättre. Jag vet också vad jag behöver. Lite piff i håret, som en toning.. Nu är det bara sådär tråkigt blaskigt. 
Annars så står det plugg på schemat. 
Det är dags att ta sig an litteraturen. Skriva Och läsa. det krävs ett gediget jobba av mig.
Det skall också få bli träning idag. Iform av veckans första löppass. Och veckans första gympass. I veckan kommer det bli knapert med det, eftersom jag har utbildning hela helgen, och många klasser att instruera men två pass skall jag allt hinna med. De viktigaste enligt mig. Rygg och axlar skall det få bli idag. Lördagmorgon.... Bröst- marklyft. 
Typ så.
 
Igår var jag och min käresta ut och åt på restaurang, det var trevligt. Sådär mitt i veckan och jag slog till med ett glas rött till min råbiff. 
Men. Nu är det dags för mig för att ge mig ut.

Kommentera här: