Träningscompaniet

Faktiskt vilket ställe. 
 Jag är himla glad över att få vara med i det gänget, inte minst för att vi utvecklar och tar in nya klasser. Nya koncept. Nya glada instruktörer som i helgen pågår det utbildningar i flera olika delar. Men det jag är allra mest nöjd över för tillfället är att vi har utbildat instruktörer i soma move. Hur härligt. Jag älskar det. Jag har haft i tanken att jag skall börja åka till Luleå för att få gå på det..., men nu behövs inte det! Hoppas bara på att det finns en plats ledig för mig... för det är ju så att jag som instruktör intenkan sno platser från kunder. Helt rätt.
Men det är härligt.
I helgen är det också tanken att jag skall lägga till med en ny träningsform. Tc Energy.
Så Tre timmar idag och fyra timmar imorgon.
 
Igår var vi i Luleå såg på hockey, åt middag och åt gott. Allstar stod för maten, och jag gillar verkligen deras mat. 
Jag fick äran att vara chaufför så det älskade fredagsvinet blev det inget av.
Får se till att införskaffa mig lite av den varan hem.
 
Aja. Så får det bli.
Dags för nu att... Göra någon form av morgongympa. Typ löpning eller promenad. Vi får se vad det blir.

Kommentera här: