Trött och segt

Så även denna morgon. 
Blir lite ledsen på mig själv, när jag inte vill gå upp för att starta dagen så på bästa sätt. Istället, två vilodagar denna veckan. Jag får se det från den sidan att, det behövs nog. Att kroppen valde att sova vidare för att den behövde det. För visst, det kan vara så. Att.... Den vilan som är viktig blir det rätt så lite av de flesta veckorna. Lätt att det blir så de veckorna som jag vill köra på med det mesta. 
Kör många olika tärningsformer, jag vill vara allsidig. Så jag kör... Löpning, gymträning, bodypump, spinning,torso, trx och tabata, och även... Gärna något pass som jag vill få in som handlar om lugnare träning, yoga eller somamove. Sådant. 
Ja, det är mycket jag vill få in.
Idag skall jag däremot på massage. Helt härligt det skall bli. Efter detta är nog tanken att jag skall.... Gå och se på någon plojmatch...mellan kalix bandy och hockey. Det blir kul.
 
Men nu, skall jag snart mot jobb. Och sådär.

Kommentera här: