Denna morgon

Vaknar jag upp efter art ha sovit lite längre. Därför... Ids jag inte ens börja stressa med att gå ut. Så får det bli med det. En vilodag, eftersom att kvällen kommer spenderas med möte på jobb. 
Och dagen kommer innehålla utbildning. 
Vilken tur då att jag fick till ett bra ryggpass igår, första styrkepasset på länge. Den där vilan gjorde nog susen för jag var starkare än vanligt. 8 chins drog jag till med i första setet... Okej inte fria då. Gummibandet är min bästa vän vid den där hemska övningen. Tung som fasen, fattar inte hur jag skall klara av att få till chins utan gummiband,men... Det är väl bara nöta på.
Bara köra, byta gummiband när jag känner att det går bättre... Så nästa vecka kanske jag prövar med mindre hjälp.
 
Annars.
 Halvtid i veckan. Imorgon gäller det plugg, jag måste börja skriva B-uppsats. Om 3 månader skall den vara klar. Och jag har inte ens klart ämne. Ett hum åt vart det lutar, inget mer.
 

Kommentera här: