Det går bra nu!

Så glad jag blev igår.
Hade lämnat in ett arbete i i kursen jag läser, som jag var ytterst tveksam till. Eftersom mycket jag skriver gör jag ibland rätt sådär...halvdant känns det som. Jag skriver på, babblar, plockar fram saker ur min synvinkel, vad jag tycker. Kopplar det såklart till litteratur och sådär.
I alla fall, fick kommentaren igår.
Arbetet blev välgodkänt, med en finfin motivering. Med ord som hög klass på skrivning... huh, det som jag ofta tycker jag missar! Nu känner jag mig motiverad att skriva en grym uppsats också och hoppas jag plockar ett VG i kursen.
 
Annars så sitter jag här, och skulle ju ut och springa denna morgon. Jag tror att jag blev lat. Eller rättare sagt jag orkar inte med att pulsa i snö och i storm och i allt. Är galet less på den där snön som verkligen öser ner.
Jag vill inte mer.
Och hela dagen idag skall det hålla på.
Så istället stannar jag kvar här i min soffa.
Gårdagen innefattade två bra träningspass. Ett i gymmet för ben och axlar, och nu har jag ont i benen. Det är härligt. Ett där jag instruerade cykel och torso.
Ikväll skall jag köra i gymmet igen. Då är det bröst och mark som gäller.
I min träning för tillfället går jag rätt hårt ut i basövningar. Jag gillar dem. Det är nog med dessa, vem ids stå och hålla på och dutta med massa annat.
Fredag är det idag också. Det är härligt, vad som skall bli ikväll vet jag inte ännu. En god middag i alla fall.
På lördag är det superlördag på TC. Skall minst sagt bli kul.
Spanar in nya Craft grejjer. Jag har blivit lite sådär kär i mönstret
FALUN XC 2-Pack Strumpor  CRAFT FALUN LIGHT KNIT HAT POMPOMFALUN XC Träningsjacka w
Mössan har jag, jackan skulle sitta fint på löpningen.
 

Kommentera här: