God dag lördag

Jahapp, vaknar upp och funderar över om det är tid för att prova känslan med en liten morgonpromenad. Känslan för att känna på kroppen lite. Känner mig bättre, men en aningens seg. En sån där seghetskänsla där jag inte vet om det beror på att jag inte är riktigt kry eller om det helt enkelt beror på att jag legat nergrävd I en sisådär 4 dagar. Har ont i ländryggen av allt liggande. 
Nu får det vara bra. 
Fortfarande mår jag illa. Och är inte sugen på någon mat överhuvudtaget. Igår tog vi hem mat från lilla, oxfilé vitlöksbröd och allt, bara för att jag kände att det kanske jag var sugen på men... Nja. Det gick ner men inte mer än så.
 
Inte lätt.
 
Idag skall jag iallafall plugga. Det måste jag, har förlorat allt för många dagar på det. En stor inlämningsuppgift till på måndag. Måste bli klar.
 
Jag är ju sugen på gymmet också. 
Vi får se.
Som tur är tog Marielle mitt pass denna morgon. För, det är ju så... Att leda ett pass är svårt att styra intensiteten för mig iallafall, då kör jag på.
Gymmet kan jag välja hur tufft det blir. Pulsmässigt behöver det inte alls bli tufft, vilken jag inte vill utmana än.
 
 

Kommentera här: